Oskar Linnros är härlig!

Yeeeah, är Oskar Linnros bra eller är han bra? Vilket ös och vilken energi :)

Vi åt pizza/pasta på Capri och gick senare till bibliotekets cafée. Där satt vi den mesta tiden av kvällen under ett parasol i regnet med filtar och våra lattar. Jätte mysigt!
Jag får ju faktiskt lov att säga att Vincent Vicious är rätt grymma dom! Men när Oskar kom blev vi lite tokiga.
Han är helt sjukt bra! Jag gillar honom otroligt :D

Denna kvällen har varit toppen. Thank you thank you!
Jag skulle lagt in bilder från idag men jag tog ut minneskortet efter ha gett min syster kameran och la den i väskan? Eller? Det är helt putts väck.. Jag är lite ledsen just nu. Jag får gå och titta där vi stod i morgon i fall jag tappat det. Men nu ska jag byta om och krypa ner i sängen och titta på OC ;) Natti natti <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback