Julia Roberts

Haha detta är faktiskt lite lustigt! När jag kom hem idag fick jag en väldig lust att titta på någon film med Julia Roberts, så jag letade upp Notting hill och Runaway bride. Sen tittade jag på internet på några filmer hon gjort och då såg jag The Mexican som jag aldrig sätt men gärna skulle vilja se. Nu ikväll när jag tittade vad som skulle komma på tvn ikväll såg jag Alla talar om Grace som är en film med Julia och sedan såg jag att The Mexican också skulle gå ikväll! Och klockan 1 i natt är det Min bästaväns bröllop. Detta tyckte jag var lite lustigt. Haha inte för att någon bryr sig men ändå! Det blir lite jobbigt för jag måste välja vad jag ska se på eftersom två av dom går samtidigt och Johan Falk är också ikväll.. hmm.. spela in blir nog den bästa lösningen.

Nu kom mamma hem med pizzan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback