Igåååår

Hohojaja!

Igår efter skolan tog Danijel, Frida, Ellen och jag en sväng på stan. Köpte present till Jullen.
Senare kom Anna också in så då gick vi och tränade på friskis. Härligt! Efter det åkte jag och Anna med Ellen hem och vi somnade redan vid halv 11 med kläder och hela fadderullan Haha. Vi vaknade vid halv 10 så spelade Wii. Det är super kul även om jag är sämts på det :o
Vi tittade också på Totally Spies som man inte titta på på år och dar :o Skit bra ju! ;)

Nu ligger jag på sängen och tittar på Peter och Petra och ska strax äta sen blir det att hoppa in i duschen för ikväll ska vi fira Julia! :) <3




Kommentarer
sofie säger:

såå söt du är <3 :D saknar dig!! <3

2010-08-29 | 16:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback