Good day

Hej på er! Denna dagen har varit toppen och jag tar det kortfattat. Det började med att Nathalie och Julia kom hit vid 11, gick sen och åt på Sandy's och efter det - shopping. Senare kom Anton och Jakob och nu ikväll blev det bio med favorit tjejerna :) Bröderna Karlsson! Hehe jag vad ska jag säga, filmen var bra med folket i salongen va inget att ha, kommenterade varenda lite grej :) Efter bion åt vi glass och tog en runda på stan i regnet. Nu har alla åkt hem och jag ska sätta på OC. Godnatt <3


Kommentarer
anna säger:

eyyyy det ser ut som jag pillar näsan på sista kortet :O :O taaaaa bort!!!!

2010-08-17 | 10:51:16
Bloggadress: http://annakallasjag.blogg.se/
Rebecca Engvall säger:

Haha sugröret ;D

2010-08-17 | 14:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback