2010-04-04

Jag har nog missuppfattat det här med påskdagen, man ska väl vara glad? jag har i alla fall inte varit så värst glad änså länge.. Först var jag ju i kyrkan och dansen och allt gick men sen när mamma och Tommy kört hem mig kom jag på att jag inte hade nycklar och pappa var i Pingst. Jahaja, pappa svarar inte och här sitter jag och fryser i trappuppgången. Efter en timme svarar pappa och då var jag tvungen att ut i regnet gå i bara stumpbyxor, skinnjacka och tunika och det regnade då dessutom! Men nu är Clara äntligen inne men humöret är fortfarande i botten! Jag har nämligen inget att göra i dag!!
I alla fall, igår var jag ju hemma hos Julia. Vi målade påskägg och tittade på en mängd filmer. Haha massa mys och roliga skämt blev det minsann! Våran humor är för bra :) Du är bra Jullan <33






Kommentarer
julia säger:

du är ju bra om någon :D<33

2010-04-05 | 15:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback