2010-04-15

Hejhopp! Jag mår bättre nu! Pappa tror nu att jag är lite allergisk mot el :o Vanliga glödlampor gav tydligen strålningar och jag har märkt att om jag har tänt min lampa över sängen så får jag ont i huvudet.. skummt :o

Jaja, i dag har jag faktiskt suttit i solen och jag har faktiskt fått lite färg eller de lutar åt tomat hållet. Jag hoppas som sagt på att få gå till skolan i morgon. Vi ska på teater, Romeo och Julia, jag har ingen aning vart det var någonstans men jag antar att de kommer vara tråkigt, jag tycker inte om teater..

Här kommer två bilder från igår på mina stentuffa kompisar! ;)<3


Danijel, Julia, Anna, Hanna, Simon och Ellen


Kommentarer
anna säger:

Vilka schtekare (H)

2010-04-15 | 20:11:08
Bloggadress: http://annakallasjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback