2010-04-13

Ojoj, igår hade jag inte tid att blogga så jag gör ett inlägg för igår. Måndag- första skoldagen efter lovet = alla var skit trötta :p Efter skolan följde jag med Sofia och köpte skor och fick en god twister! Var med Jesper efter det, mega mys!
I dag då.. På hk'n skulle vi gå till hemköp och göra några uppgifter och det var, hmm.. skit tråkigt!
Jag och Ellinor har uppfunnit en ny stil för dom som inte har balans för att stå på en skateboard, det går faktiskt alldeles ypperligt att sitta på den! Två stycken till och med :) Nu sitter jag i alla fall i köket och gör mitt liv ännu lite bättre och lyckligare genom att dricka Fanta exotic och äta avokado, mmh va gott! Ska strax plugga lite med.. <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback